Tønder Jagtforening

Her på siden kan du finde relevante oplysninger om foreningen og vores jagter samt andre aktiviteter, klik dig frem i menuen til venstre.

Ønsker du at blive medlem af Tønder Jagtforening eller har du konkrete spørgsmål til en kommende jagt eller aktivitet, forslag du ønsker behandlet?  ret da henvendelse til at af vores bestyrelsesmedlemmer,
KLIK HER for kontakt
Har du en henvendelse vedr. vores website, send da mail til webmaster.

Skillelinie_grn_640px.png

Jagt i kogene 2019

Nyt kort over vores arealer i kogene kan hentes på siden her

For dem der ikke har nået at hente ande- og gæstekort så kontakt blot Ingolf på 23603686 eller på mail for en aftale.

Riffelskydning 2019

Indskydning til årets  riffeljagter på Spartas bane ved Døstrup.

Se datoer her

Hundetræning 2019

Programmet for hundetræning kan ses her

Skillelinie_grn_640px.png

Er du dus med haglbøssen?

Var din skudstatistik på sidste års jagter ikke helt som du håbede? Benyt forår og sommer til at pudse formen af på en af områdets flugtskydningsbaner, læs mere her.

Er du nyjæger og skal til haglprøver, eller kender du en der skal? så find links til alt om haglprøven her

Beklager hjortevildtformænds afgang

Formand for DJ’s Hjortevildtudvalg Torben Schulz Jensen beklager to regionale hjortevildtformænds afgang, men forstår dem godt. Hovedbestyrelsens principbeslutning om at fastholde et nej til arealkrav og andre forvaltningsværktøjer binder reelt de regionale hjortevildtudvalg på hænder og fødder, siger Torben Schulz Jensen.

Bliv NaturligVis gjorde DM i Vildtmad børnevenlig

Frivillige naturformidlere fra Bliv NaturligVis var med, da Foreningen Vildt Gastronomi kårede Danmarks bedste vindtretter ved DM i Vildtmad 2019.

Kom til mårhundeaften

Hvad sker der på mårhundefronten i Jylland? Det kan du få svar på sidst i november, hvor Danmarks Jægerforbund afholder 4 teamaftener rundt om i Jylland.